Friday, August 6, 2010

Saya suka suki. Suka hati.


Mengamuk je kejer. Muka tak perpancar Nur Islam dah..haish.
Nak tenangkan jiwa aku senang je. Tgk gambar2 bilik yg cantik2. Maklum saja, baru masuk rumah baru. So, bilik menjadi tempat beradu harus tenang dan damai.

Buat masa ini, katil, side table dan dressing table masa kawin masih baik dan kukuh. Terima kasih kepada suami kerana sudi mengetatkan kaki divan kesayanganku. Suami, sila berterima kasih pada isteri jugak sb pandai pilih katil yg kukuh, mampu menampung beratmu yg mencecah 90kg itew...hehehe

Misi mencari almari baju yg besaaaaaaarrrr gabak pun berjaya. Terima kasih kepada cik tonah kerana sponsor anakmu yg tak berduit ini.hehehe Almari bersaiz 8x8 tu sebenarnya satu set ngan katil adik aku. Aku kan kakak, so aku boleh la suka2 ati ambik almari dia, so, dia adik, kena mengalah. Bli almari lain yg kecik.hehehe (jahat tak aku?)
Tema warna utama : Putih (senang nak mix and match u ols)
Dekorasi : Ala2 hotel (berangan!)
Padanan warna : (mungkin purple, hitam atau apa aje. Idea asal nak wat kaler Kafe Delicious tu. Mak aku leh cakap macam surau kampung aper ntah. Hish, makcik neh..tak up to date betul. Menci tauuuuuuu..so, tema tu aku simpan untuk bilik anak aku nanti. InsyaAllah.



Mak aku mmg laser, apa salahnya kan kaler bilik macam kaler cat surau? Ish ish ish romantiknyeeeeee...

Ke suami nak kaler aper? hehehe aku wat keputusan tak bincang suami aku. Korang agak2 suami2 sekalian kisah ke cadar pelapik depa tido tu kaler apa. Aku rasa suami aku setuju je kot. Hehehe

Kaler macam neh mmg la favourite aku. Kelabu kelam, suram. Sesuai untuk beradu. hehe


Alossshh, sweet nye. Kalau lelaki duk bilik macam ni, ader effect tak kat hormon jantan depa?

Banyak lagi nak tempek tapi penyakit M tiba2 menyerang. Lagipun aku nak gi toilet jap. Babaiiiii

kiranajoe : Situasi bilik aku sebenar belum boleh dipamer pada khalayak demi menjaga privasi kami suami isteri. Hahaha poyo lagik! Padahal bilik macam tongkang pecah, byk la alasan..

1 comment:

Cik Tudung Merah said...

suami aku amat bersikap perempuan ye. tiap kali nak gi beli cadar baru, kene mintak apporoval dia dulu (mengalahkan mntak approval tesis). jangan ade hati la aku nak plih sendiri sebab dia punye kondeman akan buat aku makan hati tak makan nasik langsung. hehehehehe