Thursday, August 5, 2010

Perihal 'otak' vs 'akal

Aku kalau time baik hati, mmg tersangat la baik jadinya. Tapi, kalau time aku moody, mmg la aku haruk je semua org.

Nak ceritanya perihal otak. Aku pasti, setiap makhluk bernyawa ada otak, cuma bernas atau tidak, bijak atau bahlul je yg membezakan tahap intelektual mereka.

Tapi kalau ko sampai pagi2, meja ko kat ofis selalu dipenuhi barang2 org lain. Apa perasaan ko? Dah la meja aku dah sedia semak. Tambah pulak bad ping pong la, lapik meja katering pun ada neh, note book org lain, etc etc etc...mmg angin la kan.

Bad ping pong saper ntah, aku dah campak dalam tong sampah! Harap maaf la ye kepada sesiapa berkenaan..

So, moral of the story. Meh semakkan lagi meja supaya org tak nampak ruang kosong kat meja ko untuk diletakkan barang2 mereka.

kiranajoe : Sabar separuh daripada iman. Ye, aku cuba bersabar neh dowh..

No comments: