Monday, August 2, 2010

Dengan ini saya umumkan, Chenta Kirana mula beroperasi secara rasmi





Tidak mahu pening2 kepala menguruskan majlis pertunangan, cukur jambul atau menyiapkan hantaran untuk majlis pernikahan serta pertunangan? Saya pasti, masa begitu mencemburui wanita bekerjaya..

Justeru, saya dengan ini menawarkan khidmat seperti di atas melalui nama perniagaan Chenta Kirana secara part time.

Projek terbaru adalah menyediakan hiasan bilik pertunangan antara Halijah dan tunang tercinta, Faizal pada 31 Julai lalu di Alor Gajah Melaka. Sahabat saya menetapkan tema hitam putih silver, justeru saya siapkan sebuah bilik serba ringkas berkonsepkan moden kontemporari pada harga yang sangat berpatutan.


Beliau turut menempah jambangan sirih junjung bunga segar dan khidmat solekan daripada Chenta Kirana :)

Sebarang pertanyaan dan tempahan, boleh hubungi saya melalui talian 016-3642007.





Kiranajoe : Sewaan baju tunang, nikah atau sanding (kuantiti terhad) utk saiz S turut ditawarkan. :)

No comments: