Tuesday, November 30, 2010

Confirm Sazzy Falak hamil anak kembar!

Tadi ada launching kedai jam Toy Watch di Gardens. Aku hadir memberi liputan. Ada ramai artis antaranya Daphne Iking yg kontroversi, Aishah Sinclair, Hani, Atilia, Vanida Imran dan suami, Mizz Nina tanpa Noh, Joe Flizzow dan juga Sazzy Falak.

Jika beautifulnara.com ada mengkhabarkan berita Sazzy Falak hamil. Ye, aku confirmkan kat korang sebab tadi dah dgr dari mulut si genit itu sendiri. Mommy itu memang hot.

Menurut Sazzy Falak yg berani berkasut tinggi setebal 5 inci atau mungkin lebih itu tadi, dia kini sedang hamil 3 bulan. Iye, kembar okeh. Oh, rezeki. Katanya, gen kembar memang ada di sebelah keluarga suami yg punya ramai saudara mara kembar.

Perutnya juga sudah agak besar. Katanya lagi, due date kelahiran kembar yg belum dapat dipastikan jantina itu mungkin pada Mei 2011. Mintak maaf, aku tak ambik gambar dia sebab mak malu u ols, tepon mak bukan BB jauh sekali iphone. Nak bayangkan bagaimana? Okeh,macam buncit yg ketara. Muka juga glowing. :)

Happy nye kan tunggu bertahun kemudian dapat boleh kembar. Hai beruntungnya badan. Ya Allah, Kau peliharakanlah kandungan wanita itu dan moga Kau permudahkan juga usaha aku dan rakan-rakan yg menginginkan kehadiran cahaya mata. Amin.


kiranajoe : Rezeki Allah sudah ditentukan, cepat atau lambat saja bukan..

No comments: