Monday, October 25, 2010

Moga mereka selamat

Comel hilang.Hilang lagi. Tapi kali ini sudah sebulan. Langsung tiada kabar berita.

Minggu lepas, aku mimpi Comel. Nampak dia dan tiga anak yg baru dilahirkan. Duk di perkarangan rumah di kawasan perumahan aku tinggal. Harap dia selamat. Tidak dibuang atau tidak dilanggar lari.

Mimpi tanda aku rindu dia. Tapi, kali ni macam takde tanda dia akan ketemu jalan pulang. Semoga kamu selamat Comel...huk! :'(




Kucing psiko..mmg ganas tapi sayang, tersesat carik jalan pulang. Skrg dikhuatiri sesat di kawasan perumahan..alosh!





Ni masa dia kecik. Abah ambik masa di umur dalam 4-5 bulan. Buat peneman aku, lepas aku miscarriage dulu. Mmg kecik. Pastu suka tgk TV. Nyonyot jari. :(



Rindu nye kat muka manja dia.huk!


Comel sempat melahirkan Luna dan Popong. Tapi sayang, Luna juga kini hilang. Sesat ketika kali pertama keluar dari rumah. Tragedi sungguh.


Tu Luna, kaler oren."Acik dah pesan, jgn merayap. Kan dan sesat.Haish!"



Bersama katak bucuk nye..Tido mesti berbantalkan bantal bucuk tu.



Popong dalam rumah kecilnya.


Yang tinggal sekarang, hanyalah Popong. Sian dia, kesunyian tapi nasib baik ada abg Boboy wat teman. Walaupun abg Boboi lampi tapi boleh la wat stok geli-geli.hehe

Boboy, masa ni baru belajar bertatih. Skrg dah boleh jalan dah. :p

Kiranajoe : Monday blues..boleh tak ngadap PC sambil pejam mata?

No comments: