Saturday, October 9, 2010

Malam ni aku pi Ratu Cantik!

Masa kecik2 dulu, Miss World ke Miss Universe ke mmg wajib tonton. Tak tahu apa rasional. Tp seingat aku, tiap tahun bila mende ni nak tayang kat TV, mak aku awal2 dah pesan...siap kejer sekolah awal2, mlm ni nak tgk Miss World.

Tapi memang la ralit. Part paling best pada aku, bila tang evening dress tu. Yg lain, aku tak kisah sangat. Pastu esok gi sekolah, penuh la buku2 sekolah ngan lukisan princess pakai gaun kembang. Time tu aku berangan nak jadi pereka fesyen. Adoii, cita2 takleh tahan!

Nak jadi cerita, malam ni jam 8.01 malam, aku kena pi cover Ratu Cantik..hehehe once in a life time la neh. Hati berbelah bagi, tapi byk ke arah kecewa daripada teruja. Bukan apa, aku tak tahu nak pakai baju apa.

Macam ni ke?



atau

ini cantik giler weh


Ke ala2 angel pakai kaftan gaya incik Rizalman







credit to Rizalman, kang tak pasal aku kena saman.

Takpun pakai baju kawin dulu? Gedix benar rupanya.

Tapi nampaknya aku pakai sari je kot. Sebab bos mak mengkhianati janji suci kami berdua. Dia assigned aku pi Ratu Cantik tapi lebih tepat Miss MalaysiaIndian Global. Ada ke patut? Huk! Menci tau.

kiranajoe : Kl emcee cakap Tamil, aku nak wat macamana u ols?

3 comments:

Anonymous said...

ala ko bantai le cakap ciner ngan dier...ekekeke

kakakcomel..:-)

hafizahiszahanid said...

Hahahahah... ratu cantik gak tu! Sekurang-kurangnya boleh cerita kat kengkawan, aku cover ratu cantik, kau ada??

kiranajoe said...

haha

tp uols, neves la nak gi Ratu Cantik ni ;p