Wednesday, October 20, 2010

Baca karektor melalui gaya tidur

Suka suki je cuba. Quiz dalam FB. Hukum kalau percaya, korang tahu jela kan.

Tapi ingin ditekankan di sini, aku cuma nak seronok2 je. Maklum saja, jam dah 2.42 pagi tapi aku takleh lelap. Apekehal nye, aku pun tak tahu. So, daripada duk pandang bantal encik suami tapi orgnya takde. Baik aku menjawab quiz.

Aku pilih dua jawapan. Tamak bukan? bahahaha bukan la, aku dulu tidur meniarap. Memang sampai ke tua tapi sejak kawin dan tido sorang, aku jadi terbiasa tidur menelentang sama ada gaya soldier atau starfish. * (pelik tak, kawin tapi tido sorang? hehe)

Rahsianya sebab aku takleh tido tanpa mengadap depan *pintu/tingkap skrg ni. Takut. Kalau encik suami aku ada,kadang2 aku akan tido meniarap. Motif takut? aku pun tak tahu.

Berikut adalah keterangannya..

menyukai gaya tidur Soldier, berikut analisisnya:
Gaya tidur terlentang dengan kedua tangan di sisi. Orang dengan gaya tidur ini cenderung pendiam, tidak banyak bicara dan punya standard tinggi.

menyukai gaya tidur Starfish, berikut analisisnya:
Tidur terlentang dengan tangan di sekitar bantal. Orang dengan gaya tidur seperti ini adalah teman yang baik karena siap mendengarkan orang lain dan senang menolong. Kebanyakan tidak suka jadi pusat perhatian.

kesimpulan:
Yg aku tahu, aku memang tak reti bercakap. So, agak diam kalau tak kenal orang. Sumpah, usaha tanak cakap sb ayat yang keluar secara tidak semula jadi akan membuatkan aku rasa nak lempang muka sendiri selepas itu.

Standard tinggi tu macamana ek? Boleh jadi teman yg baik kalau dah rapat, tapi serius aku suka gaduh sejak kecik. Kaunselor tidak bertauliah mgkin sebab aku mendengar masalah orang tp tidak serap. So, masalah tu tak ganggu hidup aku. hehehe

Percaya atau tidak, aku pernah jadi Presiden Kelab Pembimbing Rakan Sebaya. Ek, ye ke nama gini. Tgk, aku tak igt walaupun masa lampau aku. Apa kes!


kiranajoe : aku tak reti citer masalah sendiri, tertekan siot!

No comments: