Wednesday, October 20, 2010

Kita sama.Titik!

Sengketa memang menyakitkan
Amarah juga membebankan
Tapi hati tetap berkata dia yang terbaik

Kerana dia, aku kuat
Kerana dia, aku tabah
Kerana dia, aku sentiasa cuba menjadi yang terbaik

Kadangkala, kedangkalan dalam menghadapi situasi sukar, menambah kesukaran
Tapi, pengalaman itu guru
Jadi, mengapa perlu ada penyesalan?

Berundur bukan bermakna kita kalah
Menang juga tidak semestinya kita hebat
Kerana itu bukan falsafah cinta

Bersama kita belajar untuk menghalusi jiwa
Supaya kasih tambah mekar

Aku cinta kamu
Aku tahu, kamu juga begitu
Kerana kamu itu aku dan aku itu kamu.
Nukilan : Kiranajoe, Okt 2010

kiranajoe : Nak mampus, jiwang time kejer..

2 comments:

hafizahiszahanid said...

lepas ni Nazmi kena ajak awak la pg Rumah Pena berdialog!

kiranajoe said...

apa2 nanti u contact PA i ye ;p