Friday, June 19, 2009

TAG KAK BEN

Sorry ye kak ben, lambat lunas utang tag. Mandangkan ari neh ramai yg takde kat opis, i layan la blues sambil menjawab tag u..

1.Apa Perasaan Anda Sekarang? Perasaan tidak selesa dengan diri sendiri. Sb semua seluar dah ketat, baju pun dah mengikut bentuk2 yg tidak sepatutnya ditunjuk pd khalayak...mau pujuk cik hubby membeli baju baru tp saiz S utk ibu mengandung belum fit dgn body i...haduhhh, aku dalam saiz serba salah skrg neh...

2.Saya nak makan...macam2, tp tekak rasa loaya, perut plak rasa mengah...buekkk!

3. Saya tak suka...situasi skrg neh...asyik rasa nak terkucil je...aduh!

4.Impian saya? Nak buka nursery laa tp modal dan kekuatan belum mantopp!

5.Haiwan yang saya tak suka? Aper erk? Kelkatu kot sb bau busuk pastu bangun pagi kena sapu...lagi satu ulat kumbang yg besar terbang kat lampu tuh, sb dia weng pastu selalu salah landing masuk dalam baju...eiii...tensen.

6.Saya harapkan...saya berpeluang membalas jasa ma dan abah, mampu memberikan yg terbaik utk keluarga, suami dan anak2..

7.Jika boleh putarkan masa? Saya nak cakap dgn arwah abg saya sblm dia meninggal...nak bagitau dia, jangan pegi dulu...sb kitorang betul2 perlukan Long. mcm2 citer nak kongsi dengan dia. Nak bagitau dia, saya dah kawin dan dia pun nak dapat anak buah dah...tapi takdir Allah, siapa mampu nak tahan..moga dia tenang di sana.

8.Saya pada 10 tahun akan datang? Punyai bisnes yg mantap, anak2 yang baik dan keluarga yang bahagia.

9.Handphone saya adalah sebuah? HP yg dibeli cik hubby setelah dia bosan dgn tepon Nokia daun saya yg dibeli abah sbg adiah besday masa saya tahun akhir di uitm (3 tahun guna hp tu). HP daun tuh memory kecil pastu inbox plak ada 2-3 ribu msg yg tak delete, so hang laa...heheheh

10.Saya pernah bercinta sebanyak? hehehe banyak kot..jap i kira, dalam tujuh kali kot..dua kali i rujuk dgn ex-bf yg pertama dan kedua, jadi sembilan kali ke?hehehe bercinta sekadar mengisi masa lapang..

11.Saya suka pada...aktiviti lasak, mendaki gunung, berkayak..tp dah lama sangat tak buat sb takde geng, semuanya dipendam tapi janji hubby nak bawak panjat Gunung Kinabalu sebagai hadiah perkahwinan masih membara walapun terpaksa ditangguh gara2 terbunting pelamin...hahaha

12.Kawan-kawan..tak ramai sangat, ada berapa kerat je sb i mmg tak reti bergaul. Yg kekal rapat sampai skrg adalah kawan baik sejak form 2 dan sorang teman serumah masa u.

13.Pernah dikhianati? Pernah. Oleh 'cinta pertama' yg dikenali di bangku sekolah, bertemu semula selepas masuk u. Berani dia mengaku bujang tapi sebenarnya dah bergelar suami orang dan punyai dua anak kecil. Ceishhh!

14.Apa yang anda hendak lakukan terhadap orang yang mengkhianati anda? Doakan dia bahagia dengan isteri dan moga anak perempuan dia tak jadi mangsa lelaki berhidung belang mcm papanya.

15.Kawan-kawan yang patut menerima tag ini: beaderis.

2 comments:

atiqah said...

wahai cik siti yg anggun lg berseri...sudilah kiranya tuan puteri menerima blog award dari hamba yg hina....( adui cik angah oii..,kemana la menghilangnyer..awat sonyap jo..)

kiranajoe said...

ohhh...minta ampun tengku permaisuri, hamba igt hal acc no tuh tp hamba rasa kemalasan yg melampau..nanti2 lah, tggu duit tu beranak dulu baru u transfer ye..hehehheh