Saturday, June 27, 2009

SESI MALAS BELUM TAMAT

:sigh: aku skrg berada di minggu ke 15, kenapa aku malas lagi? patutnya bila nak masuk ke trimester kedua, perasaan malas sudah hilang...tp lebih teruk bila skrg ni, aku tak larat nak angkat kaki! serius, bukan manja mengada2 ye tp bila aku bjalan, tulang paha aku rasa berat ya amat...macam 5 kilo sebelah, dua belah jadi 10 kilo. kepala plak tiap waktu jadi pusing, lagi hebat dari trimester 1.

percaya atau tidak, utk senangkan ati ibu yg mahu ke jalan tar membeli kain untuk dibuat baju raya dan adik yg mahu membeli bedak mukanya di MV menyebabkan aku berjalan seret kaki...yes!aku seret kaki ye kawan2...huhuhuh sengalnya sampai ke tulang punggung!

sangat kontra dengan diri aku yg mmg kaki berjalan semasa anak daranya dulu..owh, kembalikan diri aku yg dulu...tp rasanya jadi yg macam skrg pun ok jg, duit gaji tak abis utk tujuan sia2..hehehhe

tp magisnya, aku senang masuk ke dapur...lalalala, boleh di katakan setiap malam aku akan masak sakan utk hidangan makan malam...walaupun hidangannya simple tp lengkap kuah, lauk, ulam dan buah2an sbg pembasuh mulut...yummy! mgkn babyku perempuan...? aku terima dgn hati terbuka, janji babyku sihat dan sempurna...

(smlm teman adik ke MV, sempat kami ke FOS, membeli baju baby old navy yg reject2 bertulisan yg cute2...RM10/piece tp ada less lagi jadi 2 helai = RM15 saja...tunjuk pd daddy, tersengih2 dia sambil leka membelek baju yg tertulis daddy's lil pumpkin...comey bukan daddy? ;p dan dia juga sudah berkira2 nak carikan sneakers nike utk si kecilnya nanti...

owhhh...dah kul 1.09ptg...aku ada assg jam 2.30 di sg buloh tp ada fu, aku belek2 tp aku tak buat! heheh sb, malas dan aku tau fu tu takkan guna sb dah berminggu aku kejer sabtu, haram story tak muat sb takde value dan page limit...so, sorry bos...staf mu ini sangat malas, tp fahamilah aku yg mmg berazam utk jadi lebih rajin dan rajin selepas ini...hehehe

kiranajoe: hey malas, nyah kau dari hidupku...

No comments: