Thursday, December 23, 2010

Why tell me why?

Kenapa bila ada duit banyak dalam akaun, ko akan duk ulang pi shopping complex setiap hari dan dalam tempoh kurang seminggu, ko sedar, duit ko dah agakkkk kering??

Tapi bila duit ada cukup sehingga gaji, pandai pulak ko tak singgah2. Balik keje terus rempit tak berhenti kecuali ko nampak pagar rumah je ko berhenti. Pandai pulak ko jimat.

Aku bukan marah org tapi aku marah diri sendiri. Sebab yg kat atas tu aku la..

Hampeh! aku tanak pi shopping complex sampai bulan tiga tahun depan. Boleh?? Sebab bulan tiga aku dgr ada bonus..giler ko, bonus tu. Lumayan, harus la perabih duit2 tu semua. Menyemak je duk dalam akaun tu banyak2..Matilah!


Kiranajoe : Moral of the story, dah memang azali boros. Ko belajar la jimat macamana pun, takkan jadi punya..hmmm..pasrah lah

No comments: