Saturday, December 25, 2010

Deko deko The Andaman Langkawi

Event : Preview Tumi Spring Summer 2011 Collection
Venue : The Andaman, Langkawi

Ketibaan di bilik yg sangat best disambut sebekas cekelat yg langsung aku tak sentuh, buah-buahan dan sebotol wain. Hahaha. Wain adalah hadiah tulus ikhlas dari Tumi untuk setiap media yg hadir. Mewah bukan. Aku tak bawak balik, sapa plak nak minum kl aku bawak balik kan..




Pemandangan di pagi hari. Masa ni air laut baru nak naik.

Ini juga indah.Bawah bumbung tu ada kerusi, boleh lepak sambil borak2 santai.



Aku tak tahu, kenapa aku suka ngan susun atur bilik ni. Mungkin sebab aku berangan bilik aku layout nyer macam ni..


Meja kerja tu macam best bukan..boleh la nak duduk2 update blog.

Cozy habis..Memang layan beb aku L shape sofa kat penjuru bilik ni..kena plak di sebalik blind tu
menyajikan pemandangan yang subhanallah, indah sungguh.

Gebu. Cadar putih memang favorite. Empuk nya, teringat2. Kena plak king size bed. Terbaik lah.

Yang ni tunggu jugak la kalau boifren i kaya..nak suh dia wat jakuzi terus dalam jamban kat bilik i. Setakat tub macam hotel ni, memang tak pandang lah. Hahaha poyo



Kemudian berangan bagus, TERorder breakfast di bilik pula. Dah saper suh letak atas katil masa aku kuar dinner. Aku pun apa lagi, pilih set paling mahal then sangkut order tu kat pintu.

Jam 9 pagi, bell berbunyi. Breakfast sampai ditolak ke bilik dgn meja2 ni sekali...siap toaster kau. Wah, rasa macam puteri raja plak. Kemudian, tahu2 semua orang breakfast kat bawah. Padan muka, bil breakfast berjumlah RM109 tak silap. Tapi bukan aku bayar, Tumi la bayar. Hahaha.



Last but not least. Peace tanda aku puas hati dgn kualiti tilam dan quilt The Andaman. Sapa yang nak honeymoon, aku suggest datang sini, rasa sehari pun dah cukup.

Kiranajoe : Tak puas hati sebab tak dapat slot ke spa :(

No comments: