Monday, March 22, 2010

KABEL HP ILANG

Tgk title tu Hahahaha alasan la tu sebab dah lama tak update belog.
Tapi betul, aku banyak snap gambar2 menarik contohnya semalam aku mengemas rumah dan tolak almari dua pintu dari bilik belakang masuk ke syurga dunia milikku dan encik suami. korang bayang perempuan tolak lemari sorang2? Ha, tu dah story menarik..yg lagi best aku sorang je manusia dan yg lain adalah kucing-kucing yg membawakan watak sebagai mandur..(kurang asam nye Chomel!)


Aku tolak almari, Chomel dgn muka langsung tak gerun tgk almari bergerak..follow, sniff2 then masuk dalam almari. Woo, muka mmg serius..duk dalam almari, aku yg tuan duk bagi dia makan hari2 neh hiburkan hati dia dengan menolak dia dalam lemari..ceiisshhhh!Gambar tu smart..


Kemudian ada gambar aku dimekapkan oleh Kak Nisah...jadi empat jahanam kat opis yg punya mata lebam seperti ditumbuk suami. Harap maklum, kami isteri yg disayangi...cuma kami wat mata smokey eyes yg agak gerun dan hitam...(gamba takleh upload dik, nak tgk..meh datang opis neh..hehehe)


Ada jugak gambar ibu kami di kedai barunya...Cik Nah Cafe.
Woppss, perhatian kepada kawan2 yg suka berjalan2 di hujung minggu ke negeri Melaka. Boleh la singgah ke Cik Nah Cafe yang terletak berhadapan Menara Taming Sari..lajur 7eleven. Kedai biasa2 je tapi suasananya insyaAllah tenang. Ada beranda kecil depan kedai, boleh lepak2 sambil minum kopi dangdut :)





InsyaAllah...hujung bulan ini juga, Cik Nah Inn akan dibuka. Lokasinya betul2 di atas Cik Nah Cafe yang mana terletak di tengah2 Bandar Hilir, Melaka. Tiap malam Jumaat, Sabtu dan Ahad, di ruang parking berdepan bangunan ini, ada Uptown :)

Konsep bilik bukan mewah2, dijamin selesa dan bersih tapi biliknya sangat terhad iaitu taraf homestay (malu nak sebut hotel ;P) di mana satu level diubah menjadi bilik besar dilengkapi dua buah katil bersaiz queen, set ruang tamu, televisyen dan bilik mandi. Kiranya sesuai untuk keluarga besar yang datang berjalan2 ke Melaka beramai2 dan tidak mahu habiskan banyak wang pada penginapan. Dua level untuk bilik penginapan.

Mudah dan senang ye sebab di atas bilik dan di bawahnya restoran (beroperasi sehingga 11 malam), di depan ada Menara Taming Sari, Bukit St Paul, Kapal Samudera, Dataran Pahlawan, A Famosa, sebelah kanan ada Mahkota Parade. Haaa, itik amfibia pun naik kat depan kedai mak aku neh...best woo. Untuk pertanyaan dan tempahan, boleh call 013-6908899. :)

p/s: Tercabar melihat cara ibuku bekerja..haish, malu sungguh!

5 comments:

ennieva fauzi said...

ngah, kasi le gambar homestay awak tuh..mana tau ko jalan2 ke Melaka, ada le tempat nak tuju..

SJK (C) St. Leonards said...

aku memang suke berjalan ke melake ni,bulih lah cek in hotek mama mung

kiranajoe said...

kben: bila siap saya post gambar naaa...
cikgu/cikgi: waaahh, sekolah pun ada blog ye sekarang..tahniah hehehe

Cik Tudung Merah said...

haha. aku terlog in dune id skolah pulak. HAHA. nasib baik ko mengenali ku. kuikuikui. sekolah harus la hebat sejajar dengan seruan PM. wahhhhhh..kelasssss

kiranajoe said...

hahaha ko ke yg pakai id sekolah...hahahah kelakar mung nehhh