Saturday, December 27, 2008

Azam tahun baru...

huhuhuhuh...bosannya...lama giler tak memblog...aku tak faham laa naper orang lain punya 24 jam sehari tapi sempat wat macam2 kejer tapi aku neh makngot sangat (bak kata abg bun). sehari nak siap satu story pun susah...eiiishhh, aku rasa aku kena ubah perangai laa..xnak wat kejer sambil lewa lagi.

Kira azam aku tahun baru neh adalah :
1. Wat kejer ikut perancangan
2. Jadi pemikir agong , tahu serba sedikit (banyak pun takper) hal semasa
3. Berubah jadi penyabar terutama ketika bercakap dengan abg bun...heheheh ampun bang!!
4. hmmm...lagi aper erk...haaa...aku nak start satu projek tahun depan...baiknyer projek, yg dah bertahun tertangguh sebab..heheh sebab aku makngot (loghat kedah makngot to maksudnya lembab :P )...tggu ye kawan2...

kiranajoe: lalalalalalalla...berdebar tggu bulan Mac

No comments: