Wednesday, March 9, 2011

ilovepastelina.com



Ni geng2 The Scarflets. Ala, geng2 pompuan bertudung gaya vogue memang best habis yg terkenal seantero alam maya ni.

Diorang ada bukak online shop nama ilovepastelina.com. baru-baru ni. Olololoooo, baju2 mmg comey habis, semua pulak kaler sweet gilossss. Rasa macam nak makan! Tp mmg best la sebab diorang bagus, wat grup, selalu gathering pastu wat bisnes sesama plak. Hebat!

Kat Pastelina tu diorang jual baju yg stylo mylo habis dan sangat sesuai dgn imej wanita muslimah. Antaranya :



Silk scarf ni. Yg gaya2 Hana Tajima pakai tu. Diorang kan kawan baik ngan Hana Tajima.



Sweet weh.



Dan skirt bertingkat kaler pastel ni menjadi signature bagi geng depa. Mmg cun habis. Ko tgk si Maria Elena yg sengal habis ni pakai. Oloh, hilang sengal terus jadi manis bangat.



Kan? Tak sengal macam biasa kan. Berlakon la tu. Kalau tak muka senget benget jer bergambar. hehehehe




Aku ni dah macam wat review iklan berbayar dah pulak. Tak pun sebenarnya, sajer nak berkongsi info sebab aku perasan, sejak entry lepas, aku banyak blogwalking dan dapat banyak info dari blog2 orang lain. So, aku pun rasa, baik aku wat pahala dgn berkongsi pulak apa yg aku dapat sepanjang blogwalking di pejabat ni. Haaa? Blogwalking di pejabat? Larikkkkk!!


Kiranajoe : Taip www.ilovepastelina.com sweet wooo...

No comments: