Friday, September 12, 2008

BINA MEMBINA,JUAL MENJUAL

ORANG buat blog...aku pun sibuk membina tapi dah berapa hari wujud, baru satu post je.Takpe, untuk orang yang hangat2 tahi ayam macam aku neh, itu tentunya perkara biasa...takde apa yang luar biasanya.hehhehe

Niat asal punya blog bukan untuk bercerita perihal politik negara sebab aku selalu hilang pertimbangan bila cerita soal tu. Tapi aku teringin sangat nak berniaga dalam talian...yela, tgk orang dapat taraf jutawan sebab berniaga kopi, aku pun nak jugak wat mak aku bangga punya anak bergelar jutawan...(betul ke ibu tu bangga anak jadi jutawan ke lagi bangga kalau anak jadi org baik2 walau punyai duit yang tidaklah berkepuk2 banyaknya?)

Produk pertama patut dah masuk dalam talian dua hari yang lalu...selendang sutera bercorak moden dijual pada harga RM18. Tapi belum pun sempat snap gambar, jual pada kawan2 tinggal je lagi tiga helai..nanti aku snap gambo then upload secepat mungkin.

No comments: