Tuesday, October 11, 2011

Saya bukan adik awak!

"Adik ni baru kejer ke?...tak pernah nampak pun.

"Dik, doktor sarankan adik datang lagi next week...

"Saya tak jumpa form awak ni dik. Boleh isi lagi sekali tak?

Dik , dik , dik...!!

Apakah ini? Saya terasa sangat berkecil hati dengan gelaran ADIK bila berurusan secara formal. Kalau awak tu doktor, nak jumpa patient, tengok dulu tarikh lahir patient. Aku ni lahir tahun 1982...dah 29 tahun kot. Apsal panggil ADIK woi?

Dan abang aku ada sorang je, tu pun dah lama meninggal. Kakak memang aku takde. Dan aku takde rasa nak jadi adik angkat segera korang. Sila belajar skill of communication pleaseeeeee...


sekian carutan aku hari ini.

2 comments:

~yaya~ said...

Sebab nampak muda laa tuh :D

owhh, haiii!

kiranajoe said...

hai! ahahaha bkn awet muda..tp tubuh kuruih mcm budak kot