Thursday, January 13, 2011

Clomid cycle 2

Malam ini cycle kedua clomid harus diteruskan. Saya berada di mode :tenang:

Kepada mereka2 di luar sana yg suka campak anak dalam kotak. Fikir2kan lah...Kalau tak nak fikir jugak, meh jumpa ai. Bagi ai buka minda u all sket mengenai kepayahan mendapatkan zuriat ni. Haish!!


kiranajoe : Cabaran itu 'bunga' kehidupan. :)

4 comments:

susudalambotol said...

Dah tak boleh nak bendung dah gejala buang anak ni. Buang anak sama macam derang buang kulit pisang. Takde rasa bersalah langsung.

kiranajoe said...

mungkin kesan berlaku puncanya 10-20 tahun lepas.

Keturunan makan sumber yg tak tahu halal haram, duit yang tak tahu sumber halal haram, mak ayah yg dulu tak pernah ingat halal haram.

Ntah lah.Salah kerajaan yang mentadbir atau rakyat yang mengundi. hahaha tiba2 politik.

mrs.spicy said...

zaman sekarang rezeki halal susah nak dapat. yang haram tu senang sangat. mcm duit jgk la kut. kalau nak kaya secara haram sekarang ni senang bangat. nak ngan tak nak jer

kiranajoe said...

betul tu mommy maryam..haish, kita dah di akhir zaman dah ni agaknya.