Tuesday, May 11, 2010

Maraton post entri banyak-banyak ;p

Ini entri berbaur hasad dengki terhadap suami sendiri.

Aku sungguh benci okeh sebab keterujaan untuk membuat surprise terhadap encik suami yang kembali ke Ledang utk misi bersama GPMS terbantut buat kali keduanya disebabkan masalah teknikal antara aku dan jadual kerja.

Silap manusia juga mungkin. Hak hak hak

Kali pertama misi ke Ledang adalah tahun lepas. Terbantut (aku sorang jela yg tak pegi, laki aku seperti biasa, mmg akan terjebak utk ke sana lagi dan lagi dan lagi...yeahhh) Aku tak pegi sebab mengalami kecutian keakibatan keguguran lantas aku kepantangan. (ada fahemm?)

Misi kali ini, aku kena kerja ya kawan2. Kena recalled di hari sabtu. Dah la depa pi 5 hari bermula 7 hingga 11 Mei, aku yg nak join di hari Sabtu Ahad pun tak direstui oleh bos. Huk!

Selama lima hari, coverage telefon suami mmg macam hampeh. So, aku isytihar perang dengan encik suami gara2 mengabaikan isteri. Dia sedar atau tak, aku pun tak tahu. Tapi setiap kali dia msg, dia akan cakap, "Mintak maaf banyak2 sayang... (so, aku agak2 dia tahu la bini dia merajuk..bhahaha)

Hari ini, ada hamba2 Allah yg terdiri daripada senior GPMS Shah Alam dah kembali bertugas dan mengupload dengan banyaknya gambar2 mereka di base camp Asahan. Dan aku kembali berhasad dengki dengan mereka semua.

Lihat aksi mereka..

Lanun 8410, veteran GPMS yang turun dari Jepun untuk bertemu pelajar Melayu dari GPMS UniKL-Micet di Asahan. Kalau boleh tiap bulan nak balik Mesia, rindu teh tarik ngan roti canai katanya.

Senaman malam. Hahaha ni kes kena rendam la neh. Mmg heaven beb, sejuk air. Pastu ikan plak gigit2 kaki.Fushhh..


Mereka gumbira, aku gundah gulana


EGL 2. Aku berazam utk join EGL3. Caiyok!


Ye, encik suami gembira kan dikelilingi bunga2..

kiranajoe : Ledang saksi cinta kami berputik..ahaks. geli geleman.

1 comment:

mama affan said...

singgah cni..salam perkenalan..berjauhan sekali sekala ok, cam ryna..mmg pjj..bila cuti jadi sandwich..hehe..